شما اینجا هستید

پلی سوربات 60

پلی سوربات 60

نام های دیگر: سوربیتان پلی اکسی اتیلن منو استئارات ، سوربیتان منو استئاراتاست، نوئین 60 ، Alkest tw 60، Canarcel 60
فرمول ملکولی: C24H46O6 
شکل ظاهری: ایع چسبنده زرد و قهوه ای
HLB: 14.9
حلالیت: حلال در آب و الکل
بسته بندی: بشکه 200 کیلوگرمی
میزان مصرف: %3-1
کاربرد: لوسیون، کرم ها، درمان های ریزش مو، پاک کننده های پوست، محصولات آرایشی نیاز به امولسیون.

پلی سوربات 60

توضیحات

پلی سوربات 60 و دیگر مواد پلی سوربات (پلی سوربات 21، پلی سوربات 40، پللی سوربات 61، پلی سوربات 65، پلی سوربات 65، پلی سوربات 80، پلی سوربت 81، پلی سوربات 85) مجموعه ای از سورفکتانت های هیدروفیلی و غیر آلی هستند. پلی سوربات ها در محصولات متنوعی از جمله خوشبو کننده پوست، محصولات مراقبت از پوست، محصولات پاک کننده پوست، پایه های آرایش، شامپو و عطر استفاده می شود. پلی سوربات ها به دیگر مواد کمک می کند تا در یک حلال حل شوند که در آن معمولا به طور معمول حل نمی شود.
پلی سوربات 60 امولسیون کننده حاوی سوربیتول، اتیلن اکسید و اسید استئاریک (پلی اتیلن-20 اسید سوری)می باشد، اسید استئاریک از روغن گیاهی، خلوص 95٪ است. امولسیفایر غیر یونی، چند منظوره (آب و روغن را برای مخلوط ترکیب می کند؛ اثر آن در هنگام ترکیب با ستیل الکل یا سوربیتان استارات افزایش می یابد)، ماده پراکنده، آنتی بافت ضخیم کننده، محلول سازی کننده و تثبیت کننده روغن های ضروری است. سری Tween از سورفکتانت ها مشتقات پلی اتیلن از محصولات سری Span است.

تولید پلی سوربات 60

سوربیتول یک الکل قند است که در بسیاری از میوه ها یافت می شود. سوربیتول برای حذف رطوبت خشک می شود؛ این سوربیتان را تشکیل می دهد سوربیتان با اضافه کردن اسید چرب، اسید استئاریک به یک استر تبدیل می شود. یک استر اساسا ترکیبی چرب است. سپس اکسید اتیلن برای تشکیل پلی سوربات اضافه می شود.

فروشنده پلی سوربات 60

پلی سوربات 60 در صنعت غذا

پلی سوربات 60 به عنوان یک امولسیفایر در بسیاری از غذاها عمل می کند. امولسیفایر هر ماده ای است که به ترتیب مواد تشکیل دهنده در مخلوط کمک می کند. توئین 60 به عنوان یک امولسیفایر با HLB بالا در ترکیب با امولسیفایر های HLB پائین برای ایجاد امولسیفایر پایدار روغن درآب استفاده میشود. استفاده از آن در مواد غذایی شامل محصولات پخته شده مانند نان یا مخلوط کیک، سس سالاد، آب میوه های ترشی، کیک کرمی است.

سایر کاربردهای پلی سوربات 60

- تویین 60 همچنین یک عنصر رایج در کرم های موضعی و مرطوب کننده ها است که در آنها به عنوان امولسیفایر عمل می کند. این کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده با سطوح مختلف محلول در آب را با هم نگه دارید. این همچنین باعث می شود مواد تشکیل دهنده در نسبت های مختلف در طول مخلوط باقی بمانند. این محصول به تولید کنندگان برای استفاده در لوسیون ها، مرطوب کننده ها، کرمهای ضد آفتاب و دیگر محصولات مراقبت شخصی مانند رنگ موها فروخته می شود. پلی سوربات 60 به عنوان یک عنصر رایج در بسیاری از داروها و داروهایی است که نیاز به مواد مختلفی دارند تا بتوانند با یکدیگر هماهنگ شوند. از این ماده برای خوشبو کننده های پوستی ، شامپو، عطر سازی استفاده میشو دو یکی از مهمترین مواد اولیه آرایشی و بهداشتی می باشد.
- در قرص ها و کپسول ها برای افزایش مدت زمان مصرف داروهای خاص استفاده می شود. بدون پلی ساکاریت 60، بسیاری از داروها مقادیر مشابهی از مواد تشکیل دهنده را از دسته به دسته یا حتی یک دوز به دیگری نخواهند داشت.
- در تولید الیاف مصنوعی، در صنعت چرم، در آفت کش ها و در بسیاری از صنایع دیگر که نیاز به امولسیون ها برای ترکیب مواد تشکیل دهنده استفاده می شود استفاده می شود.

قیمت پلی سوربات 60

سایر پلی سوربات ها:

پلی سوربات 20 یه همان توئین 20 یک سورفکتانت خفیف است که برای روغن های امولسیونی، مخصوصا عطر و یا اسانس های ضروری، به آب تزریق می شود.توئین 20 از اسید لاوریک گرفته شده است، اسید چرب متوسط ​​زنجیره ای که عمدتا در روغن نارگیل یافت می شود. هنگامی که به پوست اعمال می شود، اثر آرام بخش و روان کننده ای ایجاد می شود. Ps20 دارای سبک ترین وزن مولکولی درون خانواده پلی سوربات است. در این خانواده شما می توانید ps20، 40، 60، 80 و غیره را پیدا کنید. این "روغن ها" نیز Tween 20، 40، 60، 80 و غیره نامیده می شود. قاعده ساده ی این روغن ها، تعداد بیشتری است، قدرت قوی تر آنها برای امولسیون آب با روغن های سنگین تر است. به عنوان مثال، اگر شما نیاز به ترکیب روغن های ضروری و عطر را به آب دارید، PS20 به درد شما می خورد. اگر شما به دنبال امولسیون روغن حامل در آب هستید، توئین 20 برای کار مناسب نخواهد بود، شما باید به یک پلی سوربات بالادستی بالایی مانند 80 بپردازید. پلی سوربات 20 همچنین در تولید مواد غذایی استفاده می شود، هرچند بیشترین کاربرد آن در صنایع آرایشی است.
برای استفاده: اضافه کردن 10٪ پلی سوربات 20 به آب مقطر و ترکیب آن با اسانس تا 3٪ برای ایجاد اسپری های طبیعی اتاق. این دستور ساده را می توان برای ساخت اسپری های بدن، کتانی یا اتاق استفاده کرد.

پلی سوربات 80 پلی سوربات 80 از سوربیتان پلی اکسی اتیلن و اسید اولئیک مشتق شده است. گروه های هیدروفیل در این ترکیب پلی اترها هستند که به عنوان گروه های پلی اتیلن شناخته می شوند که پلیمر اتیلن اکسید هستند. تویین 80 به عنوان یک امولسیفایر در ترکیب با انواع مختلف امولسیفایرهای هیدروفوب برای پوشش طیف گسترده ای از روغن در آب و آب در سیستم های امولسیونی روغن استفاده می شود.

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار