شما اینجا هستید

فروش دکستروز

دکستروز

دکستروز چیست؟

دکستروز یک قند معمولی است که از ذرت بدست میآید و به لحاظ شیمیایی با گلوکز برابری می‌کند که دکستروز معمولا در محصولات پختنی بعنوان یک شیرین کننده استفاده می‌شود و اصولا در غذاهای فرآوری شده و شربت ذرت یافت می‌شود. دکستروز در واقع برای اهداف پزشکی می باشد که مهمترین کاربرد آن در این حوزه برای افزایش قند خون استفاده می‌شود.

دکستروز بدلیل انکه یک نوع قند ساده می‌باشد بدن می تواند به سرعت آن را برای انرژی استفاده کند این نوع قندها (گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز) می توانند سطح قند خون را به سرعت افزایش دهند و اغلب دارای ارزش غذایی نیستند.

دکستروز یک کربوهیدرات است که قسمتی از تغذیه در رژیم غذایی معمولی است.

تولید دکستروز:

دکستروز توسط هیدرولیز آنزیم نشاسته تولید می‌شود و بعد بوسیله تصفیه، غلظت، کریستالیزاسیون، سانتریفیوژ و خشک شدن تولید می شود. در واقع این یک پودر کریستالی سفید با طعم شیرین است که به راحتی در آب حل می شود که دکستروز مونوهیدرات حاوی یک مولکول دکستروز است که یک مونوساکارید با مقدار  DE 100 می باشد.

کاربردهای دکستروز بیشتر در صنایع غذایی، داروسازی و شیمیایی می باشد. دکستروز یک منبع کربوهیدرات ایده آل برای تخمیر مخمر در پخت و پز است.

دکستروز در بسته بندی های 25 کیلویی از دو کشور چین و فرانسه وارد ایران می شود.  دو نوع دکستروز صنعتی در بازار وجود دارد که یک نوع دکستروز آبدار و یک نوع دکستروز بدون آب یا خشک می باشد که دکستروز آبدار حاوی 9درصد آب کریستالیزه می باشد. که بیشترین کاربرد را دارد و دکستروز خشک حاوی نیم درصد آب کریستالیزه می باشد.

دکستروز که جزو یکی از شیرین ترین مشتقات نشاسته بحساب می‌آید با در نظر گرفتن عدد 100 برای شیرینی ساکاراز، می توان 75 را به دکستروز اختصاص بدهیم البته سیرینی دکستروز با توجه به دما، حضور اسیدها و نمک ها و طعم دهنده ها تحت تاثیر قرارمیگیرد.

فروش دکستروز:

این شرکت آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز، دکستروز مورد نیاز را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت  تأمین کند. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است وشما مشتریان عزیز می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید. برای سفارش این محصول با مشاوران و کارمندان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فروش دکستروز:

دکستروز در بسته بندی های 25 کیلویی محصول کشور چین و با برند فودکم در انبار شورآباد موجود می باشد شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت و نحوه‌ی سفارش این محصول با شماره های موجود در بالای همین صفحه تماس بگیرید.

 

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار