شما اینجا هستید

خرید فوماریک اسید

خرید فوماریک اسید

معرفی  فوماریک اسید :

این ماده با فرمول شیمایی C4H4O4 یک اسید با حلالیت پایین است و قابلیت حل درون آب را نیز دارد .

ثابت اسیدی بودن در فوماریک اسید 5.3 است و جرم مولی آن 116.07 گرم بر مول است ، نقطه جوش این محصول برابر 290 درجه سانتی گراد و نقطه ذوب آن 287 درجه سانتی گراد است .

 

کاربرد های فوماریک اسید :

این ماده در صنعت به جهت استیبلایزر رنگ ها استفاده می شود و همینطور در تولید رزین های پلی استری و الکل های پلی هیدریک مورد استفاده قرار داده می شود .

 همچنین اسید فوماریک در صنایع مختلف و در گرید های مختلف عرضه می شود ! گرید خوراکی فوماریک اسید به عنوان جایگزین طعم دهنده تارتاریک اسید و سیتریک اسید به استفاده میشود.

این ماده به دلیل خواص اسیدی که دارد در صورت استفاده در صنایع غذایی و افزودنی های غذایی باعث ایجاد مزه ترش ماندگار میشود و باعث کاهش  pH میشود .

از فوماریک اسید به دلیل مقرون به صرفه بودن و قیمت کمتر نسبت به محصولات مشابه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد و باعث افزایش کیفیت نان ، کلوچه بیسکوییت ، انواع نوشیدنی ها ، مربا و دیگر محصولات خوراکی میشود.

 

فروش فوماریک اسید :

فوماریک اسید در بسته بندی های 25 کیلوگرمی و با کیفیت بالا در دسترس برای شما مشتریان عزیز است ، تیم بازرگانی تیناکم واردکننده انوع مواد شیمیایی و مواد اولیه کارخانه جات و صنایع به صورت مستقیم از برترین برند های جهانی است ، با خرید از ما بهترین کیفیت و بهترین قیمت را بخواهید چون دست دلالان از سود این بار قطع خواهد شد .

جهت خرید و یا استعلام قیمت با شماره های شرکت در تماس باشید ، مشاوران ما بهترین راهنمایی را به شما میکنند .

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار