شما اینجا هستید

اسپن 20 -سوربیتان مونو لائورات

قیمت اسپن 20

شرکت بازرگانی تیناکم سوربیتان مونو لائورات یا همان اسپن 20 را از کشور مالزی و هلند، وارد می کند. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بشکه های 200 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسپن 20 با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

اسپن 20

واردکننده اسپن 20

نامهای دیگر:  SPAN 20;emsorb2515;SPAN(R) 20;ARLACEL 20; Sorbitan Monolaurate ،Sorbitan Monoldodecanoate
شکل: مایع
بسته بندی: بشکه 200 کیلویی
گریدهای موجود: دارویی، آرایشی بهداشتی، صنعتی
HLB =8.6
اسپن 20 یک مایع زرد رنگ است که در آب نامحلول است و در مواد معدنی و روغن و الکلها حل میشود. به دلیل ساختار مناسب مولکولی که این محصول دارد در پاک کننده ها، مواد شوینده در صنعت پارچه و لباس به عنوان امولسیفایر و عامل خیس کننده استفاده میشود. سوربیتان مونو لائورات  در میوه ها و انواع توت ها یافت میشود و به عنوان شیرین کننده در صنعت غذایی،خمیر دندان ها و تخمیر ویتامین c استفاده میشود و همچنین به عنوان رقیق کننده در صنعت دارو استفاده میشود.

کاربرد اسپن 20

کاربرد اصلی این ماده به عنوان امولسیفایر، استابلایزر، نرم کننده، تثبیت کننده، آنتی استاتیک و به عنوان یک افزودنی غذایی E493 است.  این سورفکتانت غیر یونی در صنعت صابون سازی ، کرم های مراقبت دست،محصولات ضد آفتاب بکار برده می شود و یکی از مهمترین مواد اولیه آرایشی و بهداشتی می باشد. اسپن 20  به دلیل ساختار مناسب مولکولی که دارد در پاک کننده ها، مواد شوینده در صنعت پارچه و لباس به عنوان امولسیفایر و عامل ترکننده استفاده میشود.

فروش اسپن 20

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز ، اسپن20 مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است و می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت  سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

دیدگاه ها

nBpwyl http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار