شما اینجا هستید

فروش کربنات کلسیم خوراکی

فروش کربنات کلسیم

کربنات کلسیم خوراکی

کربنات کلسیم خوراکی با فرمول CaCO به روش های شیمیایی خالص سازی می شود و فاقد مواد سمی و فلزات سنگین است.

سازمان غذا و دارویی آمریکا کاربرد کربنات کلسیم در صنایع غذایی و دارویی را به عنوان یک ماده افزودنی ،بلامانع اعلام کرده است. پودر کربنات کلسیم خوراکی یک افزودنی مواد غدایی میباشد که به عنوان نگهدارنده ، تثبیت کننده و غنی کننده مواد ، مورد استفاده قرار می گیرد. کربنات کلسیم غذایی از اسیدی شدن مواد خوراکی جلوگیری میکند و برای افرادی که قادر به مصرف شیر و لبنیات نیستند جایگزین مناسبی جهت تامین کلسیم میباشد.

کلسیم یک عنصر مهم و ضروری برای همه موجودات اعم از انسانها و حیوانات میباشد که کربنات کلسیم یکی از رایج ترین مواد برای تامین این ماده مهم میباشد. کربنات کلسیم غذایی همچنین به عنوان یک افزودنی در جیره غذایی حیوانات اهلی استفاده میشود زیرا حیوانات هم به اندازه انسانها نیازمند جذب کلسیم هستند.  

کربنات کلسیم شیری

 این محصول دارای رنگ شیری روشن بوده و از نظراملاح آلی بسیار غنی می باشد و به همین جهت اولین گزینه برای محصولات خوراکی حیوانی است.کلسیم کربنات برای رشد و تشکیل استخوانها و دندانها می باشد و نقش بسیار مهمی در بدن انسانها و دام و طیور دارد که به صورت کامل و مناسب باید مورد استفاده قرار گیرد.برای درمان مشکلات اسکلتی ، پوکی استخوان، رفلاکس معده از کربنات کلسیم ، قرص کلسیم و مکمل های کلسیم که جزء پرمصرفترین داروها هستند تولید میکنند.از این داروها برای درمان مشکلات ناشی از کلیوی، بیماری سندرم روده تحریک پذیر،ترشح اسید معده و اسهال هم اسنفاده میکنند.

 مزایای کربنات کلسیم خوراکی 

 -یک منبع تامین کلسیم در صنایع خوراکی مانند : نان ، شیرینی جات ، محصولات لبنی ، نودل فوری

-کمک تصفیه برای آرد گندم و نشاسته

-حجم دهنده درتولید موادغذایی

-ضد انعقاد و انتی کیک جهت ادویه جات و چاشنی ها

-بهبود دهنده بافت آدامس،اسنک ،برنج        

فروش کربنات کلسیم 

فروش کربنات کلسیم در بسته بندی های 25 کیلویی در انبار شورآباد موجود می باشد شما مشتریان عزیز میتوانید برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با شماره های موجود در بالای همین صفحه تماس بگیرید. 

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار