شما اینجا هستید

سدیم اسید پیروفسفات sapp

واردکننده اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی

شرکت بازرگانی تیناکم محصول سدیم اسید پیروفسفات sapp خوراکی را از کشور چین با برند فودکم و کشورهای آلمان و تایلند وارد مینماید. شما مشتریان گرامی میتوانید این محصول را در بسته های 25 کیلو گرمی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دلیل واردات مستقیم از ماخریداری نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد این محصول و خرید اسید سدیم پیرو فسفات SAPP خوراکی با تلفنهای شرکت  تماس حاصل فرمائید.

 اسید سدیم پیرو فسفات sapp                      

نامهای دیگر این محصول: پیرو فسفات دی سدیم, فسفات دی سدیم,  پیرو فسفات سدیم - اسید, دی سدیم پیرو فسفات دی هیدروژن, Sodium acid pyrophosphate ,SAPP
گرید محصول: Slow ,medium ,Fast - غذایی
بسته بندی: کیسه های 25 کیلوگرمی
رنگ: سفید
سدیم اسید پیرو فسفات با فرمول شیمیایی یک ترکیب  اسیدی با PH 4  است که از ترکیب  که از ترکیب اسید فسفریک و نوعی نمک بدست می اید. این اسید به دلیل تولید گاز کربنیک که در حین عملیات مخلوط کردن، نگهداری خمیر و پخت محصولات خمیری و بیسکویت تولید می کند جهت کنترل PH دارای اهمیت زیادی است. با ترکیب سدیم اسید پیرو فسفات با جوش شیرین گاز کربن دی‌اکسید یا گاز کربنیک ازاد میشود و باعث پوکی، پف کردن یا ور آمدن خمیر می شود و همپنین و اين گاز موجب افزايش حجم و اسفنجي شدن  بافت نان ، بيسكويت و کلوچه و سایر فرآورده های آردی مي شود.
بیشترین کاربرد این محصول را می‌توان در صنایع غذایی ازجمله بیکینگ پودر، کنسرو غذاهای دریایی، سخت پوستان منجمد (میگو، خرچنگ)، پنیر خامه ای، کیک، دونات، وافل، کاپ کیک، آرد نانوایی و تن ماهی یافت. همچنین رنگ قرمز‌هات داگ و سوسیس نیز از سدیم اسید پیروفسفات است.

واردکننده سدیم اسید پیروفسفات sapp

انواع سدیم اسید پیروفسفات sapp

ییرو فسفاتها با توجه به سرعت عملکردشان و انتظاری که از آنها در تواید نوع محصول می رود یعنی زمان پف کردن محصول به چه صورتی باشد، به سه گروه: پیرو فسفات fast، پیرو فسفات medium و پیرو فسفات slow تقسیم می شوند و تولید کنندگان برحسب نوع محصول تولید ی خود آن را در فرمولاسیون خود استفاده می کنند.

 

Tags: 

دیدگاه ها

2gqCEj http://www.LnAJ7K8QSpfMO2wQ8gO.com

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار