شما اینجا هستید

سدیم لوریل سولفات (SLS)

سولفات لوریل سدیم

 

سدیم لوریل سولفات چیست؟

به طور متوسط ​​ خانم ها بیشتر  از 200 ماده شیمیایی را به پوست خود اضافه می کنند و بیش از 60 درصد از این مواد شیمیایی به طور مستقیم در جریان خون جذب می شوند. ترکیب این با مواد شیمیایی موجود در مراقبت از مو و محصولات بهداشتی دندان، مانند سدیم لوریل سولفات و سدیم لورث سولفات، یک راه حل طبیعی به حساب می آید محصولات زیادی وجود دارند که با برچسب "طبیعی"  یا  "ارگانیک" حاوی سولفات هستند. و بیشتر در مورد مشکلات بالقوه ی  بهداشتی این مواد شیمیایی استفاده می شود.

 

کاربرد های SLS  در صنایع بهداشتی:

لاریل سولفات سدیم (معمولا SLS هم گفته می شود) یک ماده شیمیایی که ارزان قیمت است و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار میگیرد که در بسیاری از محصولات بهداشتی شخصی مانند شامپو ، خمیر دندان ، دهان شستشو ، دستشویی ، صابون، مواد شوینده و شستشوی بدن استفاده می شود.

SLS مواد شوینده و سورفکتانت است که اساسا به این معنی است که کشش سطحی را از بین می برد و مولکول ها را جدا می کند تا تعامل بهتر بین محصول و موهای شما برقرار شود. این محصول به نوبه ی خود کمک میکند تا  پاک کننده های موثرتر ساخته شود. بنابراین قیمت ارزان و موثر سدیم لوریل سولفات است که در تعدادی از مواد شیمیایی صنعتی مانند گریس کننده های موتور و مواد شوینده صنعتی استفاده می شود. همچنین در هنگام آزمایش محصولاتی که برای بهبودی شرایط پوستی مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان یک عامل تحریک کننده پوست به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل، SLS به عنوان یک ماده خام هم، در بازار عرضه می شود.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

                                                  

 

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار