شما اینجا هستید

سدیم لوریل سولفات

سدیم لوریل سولفات

سدیم لوریل سولفات

سدیم لوریل سولفات در مواد شوینده

اگر نگاهی به فهرست موادی که در شامپوها و پاک کننده های بهداشتی بکار می روند بیندازیم میبینیم که بعد از آب، سدیم لوریل سولفات است که بیشتر در این محصولات وجود دارد.

لوریل سولفات سدیم چیست؟

لاریل سولفات سدیم (معمولا به آن SLS نیز گفته می شود) یک ماده شیمیایی است که به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و ارزان قیمت است که در تولید  بسیاری از محصولات بهداشتی مانند شامپو ، خمیر دندان ، دهان شوها ، مایع های دستشویی ، صابون، مواد پاک کننده و شامپوی بدن بکار برده می شود.

اس ال اس در مواد شوینده اساسا این گونه است که کشش سطحی را از بین می برد و مولکول ها را جدا می کند تا تعامل بهتری بین شامپو و موهای شما برقرار شود.

کدام محصولات خانگی شامل SLS است؟

اس ال اس که یکی از رایج ترین مواد در تولید شویندهاست در خمیر دندان ، دهان شویه ها، کرم های آرایشی ، انواع شامپوها وجود دارد.

قیمت فروش سدیم لوریل سولفات:

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارش‌های مشتریان عزیز ، مواد مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌وسیله سیستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. قیمتهای عرضه شده توسط این شرکت همیشه پائین ترین قیمت است و می‌توانید ضمن استعلام قیمت، با قیمت ما سایر اشخاص حقیقی و حقوق دیگر مقایسه نمائید.

                                                   

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار