شما اینجا هستید

خرید سدیم فلوراید

خرید سدیم فلوراید

خرید سدیم فلوئورید  یا سدیم فلوراید با فرمول شیمیایی NaF یک ترکیب شیمایی است و به طور طبیعی در خاک ، آب و ... وجود دارد که به عنوان مواد مصرفی جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مناطقی که فلئور آب کافی نیست مصرف میشود .

 

این دارو برای جلوگیری از حفره ها استفاده می شود. این باعث می شود که دندان ها قوی تر و مقاومت بیشتری نسبت به پوسیدگی ناشی از اسید و باکتری ها داشته باشند. در مورد مزایا و خطرات این محصول با دندانپزشک یا دکتر خود صحبت کنید.

با خرید سدیم کلراید و آن کلراید ناراحتی معده ممکن است رخ دهد اگر این اثر همچنان ادامه دارد یا بدتر شود، به سرعت با دکتر دندانپزشک یا داروساز خود تماس بگیرید.

اگر دندان هایتان زرد شده یا نازک شود، به پزشک یا دندانپزشک خود اطلاع دهید. این اغلب نتیجه فلوراید زیاد است.

 

متخصصان مراقبت های بهداشتی (مثلا دکتر یا داروساز) ممکن است از هر گونه تعاملات احتمالی دارو مطلع باشند و ممکن است شما را برای آنها نظارت کنند. قبل از بررسی با آنها ابتدا دوز هر دارویی را شروع نکنید، توقف کنید یا تغییر دهید.

قبل از استفاده از این دارو، به پزشک / دندانپزشک یا داروساز خود بگویید: تمام داروهای تجویزی و غیر دارویی / گیاهی که ممکن است از آن استفاده کنید ، فهرستی از تمام داروهای خود را با شما نگه دارید و لیست را با دکتر و داروساز خود به اشتراک بگذارید.

 

برای خرید سدیم فلوراید از شرکت تیناکم میتوانید با مشاورین و متخصصان ما تماس حاصل فرمایید ما بهترین قیمت ها را به شما پیشنهاد خواهیم کرد .

اضافه کردن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ های HTML قابل قبول نمی باشد.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.

قالب دروپال فارسی‌سازی شده توسط دروپال کار